keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Ihana syksy

Täällä ollaan taas flunssassa. Tällä kertaa minä olin ensimmäinen :O Vaikka on tää ollu vähän rentouttavaakin, kun ollaan vaan katottu leffoja ja maattu sohvalla. Tehty helppoa ruokaa ja annettu kodin olla kaaoksessa. Lasten leluja on kasapäin joka paikassa ja sänkyjä ei oo pedattu moneen päivään. Mutta sit jaksaa taas kun on hetken saanut levätä. Tänään jaksoin paistaa lettuja ja syötiin oikeen kerman ja mummon tekemän vadelmahillon kanssa! Ai että oli hyvää! :) 

Pojat on tosi nuhasia vielä ja isompi kömpii jossain vaiheessa yöllä viereen nukkuu. Sitä se on tosin tehny jo jonku aikaa. Näkee varmaan niin hurjia unia kun herää keskellä yötä itkuisena :/ 

Mä niin nautin näistä pimenevistä illoista ja sateen ropinasta. Laitan tunnelmavaloja ja kynttilöitä palamaan ja käperryn viltin alle. Villasukat on jalassa joka päivä..vaikka on ne välillä kesälläkin :D Joulua suunnittelen ja uusia ompeluksia. On mulla yksi vauvan peittokin puoliksi valmiina. Jos sen joku päivä kerkisi ompelemaan loppuun.


Me saatiin vihdoin ja viimein toi hylly seinään. Se on ollut meidän varastossa jo muutaman kuukauden :)

Kulmakaappikin löysi tiensä kotiin. Äitini on se jostain saanut ja maalannut. Pienen suostuttelun jälkeen saatiin se meille <3 Tuo lasi vain mietityttää kun se on ruskea. Saa nyt ainakin toistaseksi olla noin.

Mukavaa loppuviikkoa!
-Jenna

4 kommenttia:

  1. Vieläkö siellä ollaan kipeenä? Toivottavasti alkaa flunssa hellittään. Mä oon 5 päivän lomilla, luksusta! Alottelin eilen joulukorttien tekoa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt aletaan olee terveitä taas! Ihanan pitkä loma sulla :) Mä aattelin mennä vähän ostelee muutamia askartelutarvikkeita ja alottaa sit korttiaskartelut. Se on hyvä alottaa nyt jo niin ei tuu kiire :)

      Poista
  2. Ihana olkkari :) parenemisia sinulle!

    Kiitos ihanasta palkintopostista. kunhan kerkiän laitan kuvaa blogiini myös.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa päivääni!