maanantai 29. heinäkuuta 2013

Kirppislöytöjä

Meille on tullut tähän viereen uus kirppis. Siellä on tullut käytyä muutaman kerran. Mukavaa kun pääsee tuplarattailla ja mahtuu vielä kulkemaankin siellä. Paljon olen löytöjäkin tehnyt!


Tämä keltainen hame oli ihan huippu löytö! Olen niin rakastunut tähän. Maksoi huimat 1€!!
Taskut on sen verran isot että sinne menee hyvin pyykkipojat, kun vien pyykit kuivumaan tuonne talon päätyyn. Ihana kotihame, joka itseasiassa oli tänään mulla päällä jopa kauppareissullakin :)


Kukallinen kappa ja salusiinit. 
Josko ens kesäks keittiöön? Eurolla ostin :)


Vaaleanpunainen tyynyliina. 
Tämän olenkin jo leikellyt tilkkutöihin :) Maksoi 50cnt.


Pitsikappa jossa on ihana lintuaihe.
 Tämäkin tais olla euron.


Meillä oli mummolassa tällainen kun olin pieni. 
Olinkin riemuissani kun sain tällaisen meillekin, eurolla!
Ihana peltipurkki <3


Kaksi sinistä kulhoa, 2e yhteensä. 
Mulla olikin tätä sarjaa jo liila kulho. 
Näitä voi kivasti käyttää vaikka poikien synttäreillä tarjoilu kulhoina :)

 
Näitä haarukoita olen etsinyt niin kauan ja nyt ne sain omakseni eurolla :) Pikkunen kermakko ja lautanen oli myös euron kappaleelta. Meillä on mökillä noita mini haarukoita ja ne on niin kätevät vaikka iltapala pöydässä. Kermakko sopiikin hyvin meidän ruusu astiaston kanssa. Ja tuo lautanen oli vaan niin kaunis, etten vaan voinut jättää sitä sinne hyllylle :)

Tuolla kirpparilla tuleekin käytyä paljon jatkossakin, kun näin hyvin löytöjä tekee. Viimeksi löysin lapsille vähän vaatetta ja itselleni todella ihanan jouluisen peltipurkin :)

Mutta nyt nukkumaan :) Öitä!

Jenna





4 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä, haarukat sekä namirasia tuttu omastakin lapsuudesta ;)

    VastaaPoista
  2. Olen yrittänyt myydä hienoja retrovaatteita blogissani, mutta blogistit on kaikki persaukisia ja eivät pysty ostamaan eurollakaan. Montaa muuta tavaraa olen koettanut myydä, mutta käydään vain kommentoimassa, mutta jokaisen lompsat on puhki. Yleensä blogeissa näkeekin kirjoituksia joissa kerrotaan, että "sain ilmaiseksi", "löysin roskislavalta" tai "ostin eurolla". Hämmästyttävää, että kaikki blogistit on köyhiä.

    VastaaPoista
  3. No jo on ollut edullinen kirppis siellä, kivoja tavaroita.

    VastaaPoista
  4. Nään sut niin tossa keltasessa mekossa :)! Ihania löytöjä.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa päivääni!